همه چیز درباره محصولات کنوود


ظرفشویی کنوود 

ماشین ظرفشویی سری Blaze ازاولین سری وارد شده  ظرفشویی کنوود با گارانتی پاک سرویس به بازار ایران میباشد. ماشین‌ ظرفشویی 14 نفره کنوود به روزترین و جدیدترین فناوری‌ها مجهز شده‌ و به گونه‌ای طراحی شده‌ است که شستشوی ظروف را برای شما راحت میکند. ماشین ظرفشویی کنوود دارای 7 برنامه اصلی شستشو ست و برای سهولت انجام کار، در مواقعی که عجله دارید دارای برنامه‌ شستشوی سریع شویی می باشد که می‌توانند در مدت تنها 30 دقیقه ظروف را کامل بشوید. علاوه براین ماشین ظرفشویی KENWOOD  دارای سبد کشویی کارد و چنگال است تا فضای بیشتری را در اختیار شما قرار دهد.

طراحی ارگونومیک ماشین ظرفشویی کنوود

طراحی ارگونومیک محصول که به شما این امکان می‌دهد تا از فضا به‌ صورت کاملتر استفاده کنید. با استفاده از سینی مخصوص کارد و چنگال، از فضا کامل تر استفاده کنید و ظروف را سریعتر خشک کنید. طراحی ارگونومیک  همه ظروف را به راحتی در خود جای می دهد و زمان خشک شدن را کمتر میکند.

همه چیز را بدون زحمت در آن جا دهید

چیدمان را مجدداً پیکربندی کنید تا فضای داخل دستگاه را به حداکثر برسانید، با در نظرگرفتن برنامه های مختلف میتوانید زمان خشک شدن را به کمترین زمان ممکن برسانید . بشقاب ها به راحتی و به طور منظم در سبد پایینی قرار می گیرند و اگر به فضای بزرگتر برای قابلمه ها و تابه ها نیاز دارید، به سادگی قفسه بشقاب را جمع کنید یا ارتفاع سبد بالایی را تنظیم کنید.

فضای داخلی ماشین ظرفشویی کنوود

برای شستن ظروف خود زمان و تلاش لازم را با فضای مناسب و سبدها کاهش دهید، یک فضای داخلی انعطاف پذیر که می تواند هر بار برای جا دادن ظروف در یک حرکت، دوباره پیکربندی شود را درظرفشویی کنوود میتوانید داشته باشید.

امکانات تکمیلی ظرفشویی KD430 کنوود

رده مصرف انرژی ++A

ظرفیت 14 نفره

دارای 3 سبد شستشو

تاخیر در شستشو از 1 تا 24 ساعت

نمایشگر LED

دارای 7 برنامه شستشو

دارای برنامه شستشوی قوی

دارای خشک کن اضافه

تولید صدای کم 49 دسی بل

دارای قفل کودک

لباسشویی های کنوود

ماشین لباسشویی کنوود KW9460 یک لباسشویی 1400 دور با برنامه مختص شستشوی لباس کودکان و برنامه متعدد است.دارای موتوری با مصرف پایین وبی صداترین از نوع گیربکسی است. کنوود از برندهایی است خیلی وقت است وارد ایران شده و خیلی زود در خانه های ایرانیان قرار گرفت اما به دلیل تعداد کم و حضور کم رنگی که داشته نتوانسته مانند ال جی و سامسونگ مشهور شود. کنوود برای کشورانگلستان است . برای ساخت آن از صنعت این کشوراستفاده شده است به همین جهت دستگاه فوق العاده قوی و خوبی است. طبق آماری که از طرف کنوود در جهان عرضه شده، میانگین خرابی لباسشویی کنوود 15 سال است، یعنی زمانی که لباسشویی کنوود نیاز به تعمیر پیدا کرده، 15 سال است که این عالی است.

دارای سیستم شستشوی اقتصادی

فناوری شستشوی اقتصادی یکی از فناوریهایی به روز جهان است که شرکت کنوود در لباسشویی 8 کیلویی KW8260 خود قرار داده است. با این فناوری، هم آب کمتری مصرف می شود و هم مصرف برق را به حداقل می رساند. با این کارایی که دستگاه دارد شما می توانید لباسهای خود را در 15 دقیقه و در سریعترین زمان بشورید.

دارای سیستم شستشوی هوشمند

ماشین لباسشویی کنوودWDM11600SL به صورت هوشمند عمل می کند. یعنی زمانی که لباس را درون دیگ درام لباسشویی قرار می دهید و روی شستشوی اتوماتیک قرار می دهید، دستگاه میزان کثیفی و چرک لباس را تخمین می زند و براساس آن برنامه مورد نیازشستشورا انتخاب می کند.

دارای موتور بلدسی اینورتر

موتورهای bldc از نسل 6 موتورهای اینورتراست که زغال را از آن حذف کرده و صدا و لرزش را به حداقل رسانده است. از طرف دیگر مصرف انرژی لباسشویی های کنوود کاهش یافته است. این موتورها برق 220 ولت را به 110 ولت تبدیل کرده تا مصرف برق رابه کمترین مقدار برساند.

دارای برنامه ی شستشوی لباس کودکان

لباس کودکان از الیاف ظریفی بافته شده به همین دلیل نمی توان با هر برنامه ای لباس کودکان را شستشو داد چون خیلی سریع از بین می رود. کنوود اولین شرکتی است که برنامه شستشوی لباس کودکان را درانواع لباسشویی های خود قرار داد تا کمترین آسیب به الیاف لباس کودکان برسد.

جاروبرقی کنوود مدل Rover Series

جاروبرقی K1G bag less (بدون کیسه) کنوود سری روور (Rover Series، با ظرفیت مخزن 3.5 لیتر وقدرت موتور 2200 وات  از سری محصولات جدید شرکت کنوود می باشد.( جاروبرقی مولتی سایکلونیک کنوود همراه با فیلتر HEPAقدرتمند که حتی ذرات کوچک 3 میکرون را با راندمان 99.97 درصد حذف می‌کند. محفظه گرد و غبار به طوری طراحی شده است تا گرد و غبار را بدون ایجاد ابر گرد و غبار دفع کند. به دلیل طراحی ارگونومی وکارآمد جاروبرقی کنوود کار با این دستگاه تنها با یک دست نیز براحتی امکان پذیرمیباشد و به لطف شکل منحصر به فرد و سطح صاف آن، می‌توانید تخلیه مخزن گرد و غبار را به راحتی کنترل کنید.

دارای فیلتر هپا (HEPA 13)

فیلترهپا دارای سطح بزرگ و عملکرد 13 مرحله ای فیلتراسیون است که می تواند ذرات ریز گرد و غبار را جذب کند و در ترکیب با جریان سایکلونی، از مسدود شدن سریع فیلتر جلوگیری کند ونتایج فیلتراسیون بهتر وعمر طولانی تری را به شما می دهد. قدرت این فیلتربه صورتی می باشدکه ذرات کوچک 3 میکرون را با راندمان 99.97 درصد حذف کند به کمک فیلتراسیون قوی در این دستگاه از انتشار گرد و غبار و یا باکتری های موجود در هوا جلوگیری می شود.

جاروبرقی بدون کیسه (Bagless)

با استفاده از تکنولوژی سیکلونیک، چرخش هوایی که درمکش عالی جارو برقی ایجاد می‌شود، گردوغبار و ذرات ریزرا داخل یک محفظه جمع‌آوری می‌کند و زمانی که پر شد می‌توانید محفظه را جدا تخلیه ،تمیزکاری و دوباره نصب کنید جاروبرقی‌ K1R  کنوود بدون کیسه دارای یک محفظه 3.5 لیتری جمع‌آوری شفاف است که امکان مشاهده آسان توسط کاربراز پاک کردن خانه از گردوغبار را فراهم می‌کند. همچنین درزمانی که به‌ اشتباه یک شی کوچک را داخل جارو کشیدیم  باید آن را بلافاصله خارج کنیم، این کار در جاروبرقی‌ بدون کیسه خیلی راحت‌تر ازانواع  جاروبرقی های دیگرمی باشد.


کلمات کلیدی: لباسشویی کنوود،ظرفشویی کنوود،جاروبرقی کنوود، درباره محصولات کنوود
تعداد بازدید: 413
تاریخ انتشار: 1402/02/18
بازگشت به بالا