چند ترفند عالی با جاروبرقی


اصولا نظافت و تمیزکاری منزل امری مهم است .که نظافت اصولی یه بهترین شکل این امکان را می دهد که بتوان آرامش و راحتی را برای خود و منزل تضمین کرد.

در بعضی مواقع نقاطی از منزلمان هست که شاید به چشم نیایند و در حین تمیزکاری این نقاط تمیز نمی شوند.نه تنها منزل بلکه وسایل منزل مانند مبلمان کمد و کشو لولای درب وپنجره و حتی وسایل شخصی مانند لب تاپ و کامپیوتر که نظافت آنها بسیار سخت و دشواری است.

سایت خانه تک قصد دارد در این مقاله با چند راه حل ساده با جارو برقی بتوانید نقاط دیده نشده منزلتان را تمیز کنیدپس با ما همراه باشید.

 

نظافت انواع شکاف های ریز با جاروبرقی:

حتما بارها این سوال برایتان پیش آمده که چگونه میتوان شیارها وشکاف ها گوشه های دیوار و یا پرزها و مو های که در شیارهای مبل و یا تمیز کردن کیس و کیبورد کامپیوتر را بدون زحمت زیادی تمیز کرد. برای این راه حل نیاز دارید به یک درب سس که وصل کنید به لوله جارو برقی و تمام شیار ها را تمیز کنید.

 

تمیز کردن لپ تاپ

نظافت قاب و جداره درب و پنجره ها با جاروبرقی:

درب و پنجره ها همیشه در معرض آلودگی و گرد و خاک زیادی می باشند و نظافت این قسمت ها کار سخت و طاقت فرسایی است برای تمیز کردن این قسمت ها نیاز به یک لوله مقوایی دستمال حوله ای دارید که به سر لوله جاروبرقی قرار دهید واین قسمت ها را به راحتی تمیز کنید.

 

تمیز کردن پنجره

پیدا کردن اشیا کوچک گمشده با جاروبرقی :

تا حالا فکر میکردین که جاروبرقی فقط برای نظافت و تمیزکاری کاربرد داره. بهتون باید بگیم که نه تنها جاروبرقی فقط برای نظافت استفاده نمیشود بلکه میتوانید با استفاده از جاروبرقی اشیا کوچکی که گم شده را با کمک یک یک پارچه نازک با بافت حفره های کوچک که به ابتدای لوله جاروبرقی با یک کش وصل کنید و اشیا ریز خود مانند گوشواره و یا مهرهای زینتی دستبند که گمشده را پیداکنید.

 

پیدا کردن گوشواره

 

ودراخر بگویم که جاروبرقی تنها وسیله ای برای نظافت نیست میتوان غیر قابل دسترس بودن نقاط منزلتان را نظافت کنید. و اینکه اینها تعداد کمی از راهکارهای نظافت با جاروبرقی می باشد شما می توانید از خلاقیت خود بهره بگیرید و ترفندهای جذاب تری را از جاروبرقی خود پیدا کنید.


کلمات کلیدی: ترفند های جاروبرقی ، ترفند های تمیزی منزل ، تمیز کردن خانه ، ترفند جاروبرقی
تعداد بازدید: 464
تاریخ انتشار: 1402/05/18
بازگشت به بالا