معرفی اجاق گاز اسنوا


معرفی انواع اجاق گازهای اسنوا:

اجاق گاز اسنوا یکی از با کیفیت ترین محصولات ایرانی است که در میان مردم طرفداران زیادی پیدا کرده به این دلیل که متناسب با نیاز های متفاوت و جدید خانواده های ایرانی طراحی شده است. اجاق گاز های اسنوا از نظر طراحی ظاهری، تعداد شعله، رنگ بندی بدنه و میزان ظرفیت و امکانات فر با یکدیگر متفاوت هستند و به همین دلیل تفاوت تعیین کننده قیمت اجاق گاز های اسنوا می باشد.

ما در این مقاله قصد داریم شما را با انواع اجاق گازهای اسنوا آشنا کنیم.

اجاق گازهای اسنوا در رنگ بندی متنوع : سفید، تمام استیل، نقره ای و رویه استیل به بازار عرضه میشوند که با طراحی زیبا و شیکی که دارند فضای اشپزخانه شما را چندین برابر می کنند.از جمله امکانات عالی اجاق گاز های اسنوا عبارتند از:

داشتن سیستم ترموکپل

جرقه زدن اتوماتیک

سلف کلین (سیستم خود تمیز شونده)

کانوکشن

LED زمان سنج دیجیتال

از جمله فناوری هایی هستند که در اجاق گازهای اسنوا به کار رفته که این فناوری ها علاوه بر ایجاد پخت بالا اجاق گاز های اسنوا را به محصولات ایمن تبدیل کرده است. در ادامه این مقاله شما را با چند سری از معروفترین اجاق گاز های اسنوا آشنا میکنیم.

اجاق گاز اسنوا سری رومینا مدلSGC5-1102N 

به کمک این تایمر می توانید حتی مواقعی که در منزل حضور ندارید به پخت غذای خود ادامه داده و در زمان تعیین شده شعله را خاموش کنید. جنس ولوم های این سری از اجاق گازهای اسنوا سری رومینا از باکالایت های با دوام ایتالیایی به کار رفته است.

همچنین این سری از اجاق گازها دارای پایه قابل تنظیم است که به دلخواه کاربر تنظیم می شود.

اجاق گاز اسنوا از سری دستگاه های مجهز به فر 90 لیتری می باشد که فر این دستگاه دارای 2 جوجه گردان و چراغ مخصوص فر می باشد. فندک به کار گرفته شده در این دستگاه غیر اتوماتیک می باشد اما برای حفظ ایمنی بیشتر از ترموکوپل در این دستگاه استفاده شده است. تایمر ولومی به کار رفته در اجاق گاز اسنوا سری رومینا قابلیت تنظیم از 5 تا 60 دقیقه را دارا می باشد. این قابلت برای خانم های شاغل یک مزیت عالی به شمار می رود به این دلیل که در مواقعی که بیرون از منزل هستند بدون نگرانی عملیات پخت به خوبی انجام می شود.در قسمت پایین فر یک محفظه به عنوان گرم خانه وجود دارد تا غذاهایی که عملیات پخت انجام شده در آن قسمت از سرد شدن غذا جلوگیری می کند. رویه اجاق گاز اسنوا سری رومینا از استیل ضد زنگ استفاده شده وشعله های این دستگاه از چدن با کیفیت با قابلیت تمیز کردن راحت استفاده شده است.ازدیگرمدل اجاق گازاسنوا سری(رومینا) می توان به مدل SGC5-1101N اشاره کرد.

 اجاق گاز اسنوا سری آدرینا مدل SGC5-3112N

اجاق گاز های اسنوا سری آدرینا یکی از مدرن ترین محصولات اسنوا به شمار میرود به این دلیل طراحی خاص و استفاده از پوشش نانوکلین که شرایط نظافت اجاق گاز را آسان کرده است.به طوری که میتوانید بدون نیاز به مواد شوینده با یک دستمال مرطوب سطح اجاق گاز را تمیز کنید.اجاق گاز اسنوا سری آدرینا دارای پنل لمسی، یک شعله زمان دار، جوجه گردان و قفل کودک می باشد. اجاق گاز اسنوا سری آدرینا دارای یک فر 110 لیتری استاندارد بهره گرفته است که دارای سیخ جوجه گردان است و سیخ جوجه گردان به گونه ای طراحی شده است که جوجه و مرغ بریان در مسیر شعله قرار دارد و یکنواخت سرخ و مغز پخت می شود. داخل فر اسنوا سینی در نظر گرفته شده است که می توان انواع کیک و شیرینی آماده کرد.

لازم به ذکر است که به لطف ویژگی سلف کلین که در داخل محفظه فر به کار گرفته شده شما میتوانید با قرار دادن یک لیوان آب گرم تمام ذرات ریز غذا را با حرارت بالا از دیواره های فر جدا کرد.در ضمن درب شیشه ای فر اجاق گاز به صورت کشویی تعبیه شده است که شستشو و نظافت را برای شما راحتر کند.از دیگرمدل اجاق گازاسنوا سری (آدرینا) می توان به مدل SGC5-3121N اشاره کرد.

جنس استاندارد شعله های به کار رفته در اجاق گاز اسنوا باعث شده است که حرارت یکنواخت را پخش کند و غذای شما به خوبی مغز پخت شود. یک ویژگی منحصر به فرد اجاق گاز اسنوا شعله های زماندار این اجاق است که این امکان را به شما میدهد که زمان برای پخت غذای خود انتخاب کرده و به بقیه کارای خودتان برسید و نگران سوختگی و یا ته گرفتگی غذای خود نباشید.


کلمات کلیدی: اجاق گاز،اجاق گاز اسنوا،اجاق گاز رومینا،اجاق گاز آدرینا،اجاق گاز اسنوا آدرینا،اجاق گازاسنوا رومینا،اجاق گاز مبله،اجاق گاز فردار،
تعداد بازدید: 463
تاریخ انتشار: 1402/07/24
بازگشت به بالا