نمایندگی بوش


لوازم خانگی بوش یک از برند های معتبر در لوازم خانگی هست محصولات بوش را در دو دسته ی بزرگ و کوچک انجام میشود ، محصولات بزرگ شامل یخچال ، لباسشویی و ظرفشویی مباشد و لوازم خانگی کوچک شامل خرد کن همزن دستی ، همزن عمودی می باشد.

لوازم خانگی کوچک

آبمیوه گیری بوش

آب میوه گیری یکی از مهمترین دستگاه هایی است که در منزل و هم در مصارف صنعتی کاربرد بسیاری دارد.وقتی بخواهید جهاز تهیه کنید و یا اینکه برای خانه خود خرید کنید قطعا مهمترین وسیله آشپزخانه برای شما آب میوه گیری می باشد.آب میوه گیری بوش یکی از بهترین محصولات این برند می باشد که محبوبیت خاصی بین مردم دارد.

آبمیوه گیری بوش

گریل

گریل دستگاهی است که طی چندین سالی که به بازار آمده است اما بسیار پرطرفدار می باشد به این دلیل که گریل را به عنوان دستیار ماهر در آشپزخانه معرفی کرد، چون می توان به راحتی غذا های کبابی و استیک و بریان را در مدت زمان کم درست کرد.و گریل بوش یکی از بهترین و با کیفیت ترین این برند معتبر آلمانی می باشد.

گریل بوش

قهوه ساز

معمولا طرفداران قهوه بدنبال دستگاهی هستند که عطر و طعم قهوه از بین نرود و هم کاربردی  و کار کردن با آن آسان باشد.

قهوه ساز بوش یکی از بهترین محصولات این برند می باشد که کار را برای کسانی که عاشق قهوه هستند راحت کرده است.

 

قهوه ساز بوش

 

جاروبرقی بوش

اگر قصد خرید جاروبرقی دارید بی شک ما به شما جاروبرقی بوش را معرفی می کنیم. به این دلیل که جاروبرقی بوش به دلیل قدرت موتور بالا و مکش قوی جزء بهترین محصولات نظافتی منزل به شمار می رود.

 

جارو شارژی بوش

به دلیل سبک زندگی امروزه و مشغله های فراوان مردم موجب شده است که تجهیزات مدرن با تکنلوژی قوی جایگزین برخی فعالیت های انسانی شود به همین خاطر شرکت بوش جاروشارژی بوش را تولید و روانه بازار کرد تا همگان بتوانند از این محصول استفاده و از یک زندگی راحت لذت ببرند.

 

مخلوط کن بوش

یکی از محبوب ترین و کاربردی ترین لوازم آشپزخانه برای بانوان مخلوط کن می باشد به این خاطر که با مخلوط کن می توان خوشمزه ترین نوشیدنی های سرد و گرم و همچنین پوره نمودن بعضی از میوه ها استفاده کرد. مخلوط کن بوش یکی از با کیفیت ترین این برند به شمار میرود.

مخلوط کن بوش

توستر بوش

مشغله کاری زیاد دیگر فرصتی برای خرید نان تازه نمی دهد به این دلیل اغلب مردم نان زیاد خریداری کرده و فریز می کنند و هر موقع که بخواهند داغ کنند به همین دلیل توستر بوش یکی از بهترین گزینه ها می باشد.

 

اسپرسوساز حرفه ای بوش

کمپانی بوش یکی از بهترین تولید کننده های اسپرسو ساز به شمار می رود به این دلیل که از بهترین متریال و به روز ترین فناوری ها در این محصول بی نظیر استفاده می کند.

 

آسیاب بوش

یکی از تجهیزات ضروری برای دوستداران قهوه آسیاب می باشد.آسیاب بوش به دلیل داشتن تیغه دوار برای آسیاب کردن قهوه ادویه جات و هم برنج کاربرد دارد.

 

غذاساز بوش

استفاده از غذاساز بوش آشپزی را سریع و راحت می کند، غذا ساز بوش دستگاهی همه کاره و با قابلیت های فراوان برای تهیه انواع کیک و شیرینی، آش، سالاد و غیره بسیار کارای دارد.

 

اتو بخار بوش

مرتب بودن لباس ها از جمله مواردی است که در نگاه دیگران بسیار تاثیر گذار است، اتو بخار بوش دستگاهی است که سخت ترین چروک های لباس ها را صاف می کند.

 

خرد کن

دستگاه خرد کن بوش یکی از پرفروش ترین و پرطفدارترین دستگاه های موجود در بازار است، به این دلیل که میتوانید سخت ترین مغز ها مانند گردو، پسته و بادام را در کوتاه ترین زمان خرد کرد.

 

همزن دستی

برای علاقه مندان به پخت کیک و شیرینی همزن دستی بوش گزینه بسیار مناسبی می باشد.همزن دستی بوش به سفارش آلمان در کشور اسلوونی مونتاژ می شود و دارای 5 حالت سرعت می باشد.

 

همزن عمودی

همزن عمودی یا همان گوشت کوب برقی وسیله ای کارآمد برای کوبیدن گوشت و بادمجان و غیره استفاده می شود.

 

لوازم خانگی بزرگ

ظرفشویی بوش

یکی از پر طفدارترین ماشین های ظرفشویی در بین مردم ظرفشویی بوش می باشد که دارای 3 سبد مجزا و قابل تنظیم برای شستن ظروف بزرگ مانند قابلمه ماهیتابه و در سری ها مختلف مانند 8،6،4 می باشد.

 

ماشین ظرفشویی بوش آلمان

 

لباسشویی بوش

با پیشرفت تکنولوژی و دانش روز برند بوش ماشین های لباسشویی خود را در سری های مختلف مانند 8،6،4،2 و با توجه به نیاز مشتریان خود تولید وروانه بازار کرده است.

 

یخچال بوش

یخچال فریزر از آن دسته لوازم خانگی به شمار می رود که زندگی بدون آنها امکان پذیر نیست، یخچال فریزر بوش به دلیل داشتن قابلیت های بی نظیری که دارد می تواند در نگهداری و دوام مواد غذایی گزینه عالی باشد.

 

سخن پایانی

برای خرید محصولات بوش باید در نظر داشته باشید از مراکز معتبر خریداری کنید و حتما دارای گارانتی معتبر باشند.

فروشگاه خانه تک نماینده برند بوش و با گارانتی رسمی شرکت مهستان می باشد.

 


کلمات کلیدی: محصولات بوش , لوازم خانگی بوش , نمایندگی بوش , نمیاندگی بوش در تهران , خرید محصولات بوش , قیمت محصولات بوش
تعداد بازدید: 96
تاریخ انتشار: 1402/11/23
بازگشت به بالا