خرید لوازم‌خانگی


لوازم‌خانگی داخلی

در سال‌های اخیربازار لوازم خانگی و لوازم آشپزخانه در ایران با تغییرات متنوعی روبرو بوده است.از خروج یکباره برندهای کره ای از کشور گرفته تا افزایش قیمت به دلیل نوسنات نرخ ارز و ورود لوازم خانگی تقلبی و بی کیفیت با نام های غیر معتبر به کشور، همه این ها دست به دست هم دادند تا صنعت تولید لوازم خانگی در ایران به سرعت پیشرفت کند و همین موضوع باعث شد تا از یک سو بخاطر خدمات و از سوی دیگر گارانتی معتبر برند های داخلی مردم برای خرید لوازم خانگی ایرانی و داخلی تمایل بیشتری داشته باشند.دراین مقاله قصد داریم تا بهترین برند های لوازم خانگی ایرانی بررسی و صحبت کنیم پس تا انتها همراه ما باشید.

محصولات دوو

لوازم‌خانگی دوو تولید کننده یخچال فریزر، ماشین لباسشویی دوو، ماشین ظرفشویی و سایر تجهیزات آشپزخانه از بهترین وبروزترین تکنولوژی دنیا بهره گرفته است.

ضمانت‌نامه

گروه انتخاب که در زمینه تولید و عرضه لوازم خانگی فعالیت میکند و برند دوو زیر مجموعه این گروه صنعتی بزرگ هستند. این شرکت خدمات نصب و تعمیرات محصولات دوو را با ضمانت انتخاب سرویس ارائه میکند. نمونه محصولات این گروه صنعتی لباسشویی دوو و ساید بای ساید دوو است ، این شرکت خدمات نصب محصولات را در سراسر ایران به صورت رایگان انجام میدهد و تعمیرات محصولات تولیدی این گروه صنعتی در همه نقاط ایران در دسترس است ، همچنین محصولات این شرکت شامل 30 روز ضمانت مرجوعی و 90 روز ضمانت تعویض می باشند برای ارتباط با این شرکت کافیست با شماره 1699 تماس حاصل فرمایید.فروشگاه اینترنتی خانه تک نمایندگی دوو در تهران میباشد.

نحوه ی خرید

می‌توانید به سایت رسمی شرکت دوو مراجعه کنید و لیستی از تمامی نمایندگان مرکزی منطقه مسکونی خود را شناسایی و خرید خود را انجام دهید.و لازم به ذکر است که حتما محصولات این برند معتبر ایرانی را از نمایندگان دوو خرید کنید.

محصولات اسنوا

زیبایی خانه و آشپزخانه با لوازم‌خانگی اسنوا زیباتر میشه، برند اسنوا تولید کننده بروز ترین محصولات خانگی در ایران می باشد.

ضمانت‌نامه

گروه انتخاب که در زمینه تولید و عرضه لوازم خانگی فعالیت میکند و برند اسنوا زیر مجموعه این گروه صنعتی بزرگ هستند. این شرکت خدمات نصب و تعمیرات محصولات دوو را با ضمانت انتخاب سرویس ارائه میکند. نمونه محصولات این گروه صنعتی لباسشویی اسنوا و ساید بای ساید اسنوا است ، این شرکت خدمات نصب محصولات را در سراسر ایران به صورت رایگان انجام میدهد و تعمیرات محصولات تولیدی این گروه صنعتی در همه نقاط ایران در دسترس است ، همچنین محصولات این شرکت شامل 30 روز ضمانت مرجوعی و 90 روز ضمانت تعویض می باشند برای ارتباط با این شرکت کافیست با شماره 1699 تماس حاصل فرمایید.فروشگاه اینترنتی خانه تک نمایندگی دوو در تهران میباشد.

نحوه ی خرید

می‌توانید به سایت رسمی شرکت اسنوا مراجعه کنید و لیستی از تمامی نمایندگان مرکزی منطقه مسکونی خود را شناسایی و خرید خود را انجام دهید.و لازم به ذکر است که حتما محصولات این برند معتبر ایرانی را از نمایندگان مرکزی خرید کنید.

محصولات جی پلاس

شرکت جی پلاس می‌تواند خیال شما را بابت داشتن لوازم خانگی با کیفیت از جمله ساید بای ساید، ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی راحت کند.

ضمانت‌نامه محصولات جی پلاس

همان‌طور که می دانید سال ها گلدیران نماینده رسمی برند ال جی در ایران بوده است. اما به دلایلی شرکت گلدیران نماینده رسمی برنده جی پلاس در ایران می باشد

نحوه ی خرید محصولات جی پلاس

برای خرید محصولات جی پلاس می‌توانید به نمایندگان سراسر کشور مراجعه و با اطمینان خرید خود را انجام دهید.

محصولات کنوود

برند کنوود یکی از محبوب‌ترین برند های لوازم خانگی برقی می باشد که با تولیدات محصولات متنوع و کیفیت بالا رضایت جمع زیادی از مردم را به خود جلب کند.

از جمله محصولات کنوود سایدبای‌ساید، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و غیره اشاره کرد.

ضمانت‌نامه محصولات کنوود

شرکت گارانتی پاک سرویس نماینده رسمی محصولات کنوود در ایرانمی‌باشدد.که 144 ماه ضمانت موتور دارد و 10 سال خدمات پس از فروش، لباسشویی کنوود 2 سال کل قطعات، ظرفشویی دوو 18 ماه ضمانت کل قطعات، ساید بای ساید 2 سال کل قطعات را دارا می باشد.

نحوه خرید محصولات کنوود

برای خرید محصولات کنوود به نمایندگان این شرکت در سراسر کشور مراجعه و خرید خود را انجام دهید.

لوازم‌خانگی خارجی  در ایران که با ضمانت نامه اصلی می توانید خرید کنید برند بوش و تفال می باشد.

محصولات بوش

برند بوش از زمان قدیم معروف‌ترین برند آلمانی در جهان و ایران می باشد.شرکت بوش برای آن دسته از مردم که خواهان این برند هستند اما به دلیل قیمت بال نمیتوانند خرید کنند در کشور ترکیه تولید و به فروش می رساند.

محصولات بوش اعم از سایدبای‌ساید، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، توستر، چای ساز قهوه ساز و غیره

و همچنین محصولات توکار نیز تولید می کند تا مشتریان بتوانند باتوجه‌به نیاز خود خرید کنند.

ضمانت‌نامه محصولات بوش

شرکت بوش هم مانند بقیه برندهای معتبر خارجی که در ایران خریدوفروش می شوند دارای گاانتی شرکت مهستان می باشد.

گارانتی محصولات بوش بنا به کالا متغیر است از 18 ماه تا 2 سال می باشد.

نحوه خرید محصولات بوش

برای خرید محصولات بوش می‌توانید به سایت شرکت مهستان مراجعه کنید و یا با فروشگاه های معتبر که با شرکت مهستان در ارتباط هستن خریدی مطمعن و راحت داشته یاشند.

محصولات تفال

لوازم‌خانگی تفال یکی از بهترین برند های لوازم برقی کوچک در جهان است.از جمله محصولات این برند می توان به سرخ کن، پلوپز، اتو، ا بمیوه گیری و غیره اشاره کرد

ضمانت‌نامه محصولات تفال

محصولات تفال در ایران با گارانتی های مختلفی به فروش می‌رسد اما معتبرترین گارانتی این برند متعلق به شرکت مهستان می باشد.

نحوه خرید محصولات تفال

برای خرید محصولات تفال می‌توانید به سایت‌هایی که نماد اعتماد الکترونیک دارند و فروشگاه هایی که جواز کسب معتبر دارند مراجعه و خرید کنید.

محصولات سونی

برند سونی یک برند معتبر ژاپنی می‌باشد که در تولید محصولات صوتی و تصویری می باشد.

توضیحات محصولات سونی

محصولات برند سونی عبارت‌اند از تلویزیون، ساند بار، دوربین عکاسی و فیلمبرداری و غیره می باشد.

ضمانت نامه محصولات سونی

به علت ورود ممنوعه این برند به ایران هیچ گارانتی معتبری برای این برند وجود ندارد.

نحوه ی خرید محصولات سونی

نحوهٔ خرید این برند در اکثر فروشگاه های تهران و شهر ستان ها موجود می باشد.

محصولات سامسونگ

برند سامسونگ یک برند کره‌ای معتبر می باشد.

توضیحات محصولات سامسونگ

محصولات برند سامسونگ عبارت‌اند از یخچال فریزر، ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی، تلویزیون، جاروبرقی و غیره می باشد

ضمانت نامه محصولات سامسونگ

برند سامسونگ همانند برند سونی و برندهای خارجی دیگر که ورود ممنوعه دارند دارای گارانتی معتبری نمی‌باشد.

نحوه ی خرید محصولات سامسونگ

خرید این برند نیز می‌توانید در اکثر فروشگاه های سراسر کشور خریداری کنید.

سخن پایانی

و در آخر بگوییم که حتماً کالایی خریداری کنید که دارای گارانتی معتبر باشد تا اگر مشکلی برای دستگاه شما پیش آمد

بتوانید از شرکت معتبر آن پیگیری کنید.


کلمات کلیدی: خرید لوازم خانگی , راهنمای خرید لوازم خانگی , قیمت لوازم خانگی ، راهنمای خرید لوازم خانگی ، لوازم خانگی خرید ، لوازم خانگی
تعداد بازدید: 51
تاریخ انتشار: 1402/09/18
بازگشت به بالا