خرید لوازم برقی جهیزیه عروس به سبک خانه تک


راهنمای خرید لوازم برقی جهیزیه عروس به سبک خانه تک

 

خرید جهیزیه یکی از مهمترین چالش های پیش از ازدواج برای خانواده های ایرانی به حساب می آید که البته با توجه به تورم و افزایش قیمت محصولات ، بخصوص لوازم خانگی برقی این چالش پیش روی خانواده ها دو چندان و انتخاب دشوارتر شده است . از این روست که باید بیش از پیش در انتخاب و خرید خود دقت و ملاحظه کنیم و با یک برنامه ریزی دقیق با توجه به بودجه در نظر گرفته شده بهترین انتخاب را داشته باشیم .

برای اینکار ابتدا می بایست فهرست دقیقی از اقلامی که قصد خرید آنها را داریم تهیه کنیم که سر دمدار این لیست گروه لوازم خانگی برقی  بزرگ است که سهم قابل توجهی از بودجه شما را به خود اختصاص میدهد و ما امروز قصد داریم که راهنمای مختصری برای خرید این دسته به شما ارائه دهیم.

 

 یخچال و فریزر

 

یخچال و فریزر از اساسی ترین اقلام لیست جهیزیه به حساب می آید و از آنجایی که قیمت بالایی دارد و برای چندین سال مورد استفاده میگیرد نیازمند دقت عمل بیشتری است .

اگر به دنبال خرید اقتصادی و مقرون به صرفه هستید مدل های "بالا و پایین" یا به اصطلاح "کمبی" بهترین انتخاب هستند . این مدل ها علاوه بر قیمت مناسب تر به دلیل حجم کمتر ، مصرف انرژی پایین تری نیز دارند و انتخاب مناسبی برای زوج های جوان به حساب می آید .

اگر طرفدار آپشن و زیبایی هستید و روی بودجه خرید خیلی حساس نیستید ساید بای ساید ها علاوه بر فضای بیشتر، دنیای آپشن و نما هستند . از یخساز اتومات و آبسرد کن گرفته تا فیلتر هوا و تصفیه آب همه و همه از ویژگی های ساید بای ساید ها هستند .

و اما یخچال فریزرهای دوقلو ، این مدل بیشتر در ایران طرفدار دارد و در وبسایت های خارجی کمتر اثری از آنها میبینیم . یخچال و فریز های دو قلو بسیار جا دار هستند و اگر فضای کمی در آشپزخانه دارید می توانید فریزر آن را در محلی دیگر مثل اتاق یا حیاط خلوت قرار دهید . از لحاظ قیمتی بین ساید بای ساید ها و کمبی ها قرار دارند . اگر مواد غذایی منجمد زیادی دارید این مدل فضای زیادی را در اختیار شما قرار میدهد .

مدل آخر نیز یخچال فریزر ساید هستند که به دلیل قیمت بالا و سبک زندگی ما در ایران از استقبال کمتری برخوردار است . گرچه این مدل ها از لحاظ آپشن و کارایی عالی هستند اما فضای زیادی را در آشپزخانه اشغال میکنند.

 

ماشین لباسشویی

 

از آنجایی که ماشین لباسشویی نیز مانند یخچال فریزر وسیله ای برای استفاده دراز مدت است ، در مرحله اول باید نهایت دقت را به خرج دهید تا جنس تقلبی را به جای اصل به شما نفروشند !

در مرحله دوم باید بررسی کنید که با توجه به نیاز و تعداد نفرات خانواده چه ظرفیتی مناسب شماست . لباسشویی های موجود در بازار معمولا بین 6 تا 12 کیلوگرم ظرفیت دارند .

لباسشویی ها به سه دسته کلی نیمه اتوماتیک ها ،  تمام اتوماتیک درب از بالا و تمام اتوماتیک درب از جلو تقسیم میشوند .

نیمه اتوماتیک ها گرچه از نظر اقتصادی و مصرف انرژی در مقایسه با تمام اتوماتیک ها بسیار به صرفه تر هستند ، اما این را هم باید در نظر داشته باشید که پس از شستشوی لباس ها باید با دست آنها را از دیگ شستشو خارج کرده و درون دیگ خشک کن قرار دهید .

مدل بعدی تمام اتومات درب از بالا محسوب میشود که هنوز بر سر برتری آن در مقایسه با مدل های درب از جلو اختلاف نظر وجود دارد .
اگرچه ممکن است که این مدل ها به زیبایی مدل های درب از جلو نباشند ، اما در شستشو چیزی کم ندارند و حتی گاها کارشناسان معتقدند که به دلیل وضعیت عمودی درام که همراستا با نیروی جاذبه است قدرت شستشو و پاک کنندگی بالا تری دارند . علاوه بر آن که در هر زمان از شستشو میتوانید مقداری لباس به آن اضافه کنید .

در نهایت مدل های اتوماتیک درب از جلو که رایج ترین لباسشویی های بازار هستند ، بسیار پرطرفدار هستند و با برنامه های شستشوی بسیار متنوع ، تجربه دلنشینی از شستشو برای شما به ارمغان می آورند .

 

تلویزیون

 

از آنجایی که تنوع در تلویزیون ها بسیار متنوع است ابتدا باید پارامتر های اصلی را ملاک قرار دهید تا بتوانید گزینه های اضافه را حذف را راحت تر تصمیم گیری کنید . پارامترهایی از قبیل سایز صفحه نمایش ، کیفیت  و وضوح تصویر، هوشمند بودن تلویزیون و HDR از مهمترین شاخص هایی است که هنگام خرید نباید از آن غافل شد . در واقع همین ویژگی هاست که قیمت تلویزیون ها را از هم متمایز میکند .

 

کارشناسان فروش خانه تک آماده مشاوره تهیه محصولات لوازم خانگی برای جهیزیه شما با بهترین قیمت و کیفیت هستند .

 

تلفن : 33546221-021

شماره ویژه : 34615-021

اینستاگرام : Khanetakk@

واتسپ : 09101000377


کلمات کلیدی: لوازم خانگی ,خرید لوازم خانگی , رونق اقتصادی , تولید داخلی , حمایت از کالا ایرانی , محصولات دارای شناسه کالا , فروشگاه اینترنتی , خانه تک , جهیزیه , جهیزیه ایرانی , پیشنهاد جهیزیه
تعداد بازدید: 187
تاریخ انتشار: 1400/4/26
بازگشت به بالا