انتخاب بهترین نوع یخچال


بهترین نوع یخچال

 

بی شک یکی از انتخاب های شما در انتخاب لوازم خانگی یخچال مناسب میبا شد که در انتخاب آن هم باید اندازه ی مورد نظر و نوع یخچال را هم در نظر بگیرید ما دراینجا با بررسی چند نوع یخچال از برند های جی پلاس،دوو،بکو به بهترین انتخاب برای شما میپردازیم.

ابتدا به انواع یخچال و تفاوت آنها میپردازیم.

 

 

یخچال های بالا و پاییت از جمله یخچال هایی با صرفه ی بازار میباشند این یخچال ها از نظر پهنا از یخچال های دوقولو عرض کمتری دارند در عین حال میتوان در برخی از امکانات در  مقایسه با انواع بزرگتر یخچال ها انتخاب مناسبی باشند در ادامه به چند نمونه از این یخچال ها در بازار اشاره میکنیم.

 

رنج قیمت این یخچال ها از قیمت 18.500.000 تومان تا 34.000.000 میلیون تومان است مشخصات و ویژگی این یخچال هارا میتوانید در صفحه ی مربوط به آنها در سایت خانه تک مشاهده کنید.

 

این یخچال ها در رنج قیمت بالا تری دارد و دلیل آن را میتوانیم به طراحی اروپایی آنها دانست این یخچال ها به دلیل داشتن متریال مرغوب و آبی رنگ باعث میشود بهترین کیفیت محصولات فریز شده را داشته باشیم رنج قیمتی این یخچال ها 52 میلیون تومان میباشد.

 

این یخچال و فریزر به نام مدل تووین می باشد از قابلیت های این نوع از یخچال ها میتوان به چشم الکترونیک هوشمند اشاره کرد که میتواند نور ال ای دی های یخچال را نسبت به محیط اطراف تنظیم کند تفاوت این یخچال های دوقولو نسبت به یخچال های ساید جا به جایی ساده تر دارند و گاهی به صورت تک یعنی فریزر یا یخچال تک فروخته میشود.

 

یخچال های ساید بای ساید بر خلاف یخچال های دوقولو قابلیت جدا شدن ندارد و از نظر گنجایش از میزان کمترین برخوردارند از لحاض هزینه نیز این یخچال ها مابین قیمت 42 میلیون الی 89 میلیون تومان میباشد.

 

 

این یخچال ها رنج قیمتی ما بین 18 میلیون الی 89 میلیون تومان میباشد که شامل یخچال های عرض باریک و ساید های بزرگ میباشد.


کلمات کلیدی: جهیزیه یخچال,قیمت خرید یخچال ساید بای ساید,خرید یخچال ساید بای ساید,
تعداد بازدید: 101
تاریخ انتشار: 30 مرداد 1400
بازگشت به بالا