واردات لوازم خانگی کره‌ای ممنوع شد !


واردات لوازم خانگی کره‌ای ممنوع شد !

 

در پی درخواست تعدادی از شرکت های داخلی تولید لوازم خانگی از رهبر معظم انقلاب برای جلوگیری از واردات لوازم خانگی، رئیس دفتر رئیس جمهور خطاب به وزرای اقتصاد و صمت دستور جلوگیری از واردات لوازم خانگی از دو کشور کره را مکتوب کرد.

رهبر انقلاب در نامه‌ای به رئیس‌جمهور اعلام کردند که طبق نامه‌ای که کارخانه‌های تولیدکننده لوازم خانگی به ایشان نوشته‌اند، واردات این محصولات باعث شکستن کمر تولیدکنندگان می‌شود و باید جلوی آن گرفته شود.

در اینجا چند سوال اساسی پی میاید که ما در مورد آن در این مقاله صحبت میکنیم .

1- لوازم خانگی کره ای کدامند؟

لوازم خانگی کره ای شامل سامسونگ ال جی،سونی میباشد جالب است بدانید که لوازم خانگی با برند دوو هم هم کره ای میباشد ولی این لوازم خانگی از ان جا که در ایران تولید میشوند مشکلی در خرید و ارائه ی گارانتی در ایران برای آن ها وجود ندارد.

2- آیا لوازم خانگی کره ای در ایران وجود دارند؟

در جواب این سوال باید گفت که بله لوازم خانگی کره ای در ایران وجود دارد بخشی از این لوازم خانگی از قبل وجود داشته اند و بخشی هم به صورت قاچاق وارد میشوند که این لوازم خانگی دارای گارانتی نمیباشند و در صورت خرابی هیچ تظمینی برای تعمیر آن ها وجود ندارد .


کلمات کلیدی: لوازم خانگی کره ای,ممنوعیت واردات لوازم خانگی,دستور ممنوعیت لوازم خانگی,لوازم خانگی کره ای کدامند,لوازم خانگی کره ای در ایران
تعداد بازدید: 1185
تاریخ انتشار: 23مهر 1400
بازگشت به بالا