لوازم خانگی در امین حضور


محله ای که مردم برای خرید لوازم خانگی و آشپزخانه و برقی مراجعه می کنند این محله در منطقه 12 تهران قرار دارد . از محدوده میدان بهارستان تا میدان شوش مرکز خرید زیادی وجود دارد که بتوان از آنها خرید کرد . محدوده جغرافیایی این محله از سمت شمال به خیابان امیر کبیر و  خیابان ری و خیابان موسوی در شرق و از سمت جنوب به خیابان پانزده خرداد و خیابان مصطفی خمینی در غرب می باشد .

محله امین حضور از قدمت زیادی برخوردار است جز محله های قدیمی می باشد که نوعروسان و افرادی که دنبال خرید لوازم برقی میباشند به این محله مراجعه می کنند .

فروشگاه های صوتی تصویری متعددی در بین فروشگاه های لوازم برقی مشاهده می شود که تعدادکمتری نسبت به مراکز فروش لوازم خانگی دارند .

ازمراکز شناخته شده در محله امین حضور که شهرت فراوانی دارد می توان به مجتمع خلیج فارس _ مرکز تجاری میرزا – محمود وزیر – مجتمع پردیس و غیره اشاره کرد .

توصیه می شود برای خرید هرگونه وسیله ای به فروشگاه هایی با نام تولید کننده مراجعه کنیم . فروشگاههای رسمی علاوه بر داشتن نام شرکت دارای نام گارانتی کننده را هم بر روی تابلو های خود دارند .

از آنجاییکه این محله در طرح زوج و فرد قرار دارد نمیتوان در هر ساعت از شبانه روز با اتومبیل شخصی به این محله تردد داشت از اتوبوس های میدان بهارستان و میدان امام خمینی به راحتی میتوان استفاده کرد تا به محله امین حضور برسیم . از سمت شمال میتوان از BRT های چهارراه پارک وی – پایانه معین استفاده کنند و در ایستگاه جمهوری پیاده شوند .

مسیر متروی این محله مترو میدان بهارستان و خط 1 میدان امام خمینی  استفاده کرد .

حدود 60 سال پیش جمعی از کسبه ها تصمیم نقل مکان به این محله را کردند که خانه های قدیمی این محله تبدیل به مغازه و انبار شد . از پرتردد ترین خیابانها , خیابان امیر کبیر میباشد که این خیابان به طرف شرق یک طرفه است .

ساعت کاری فروشگاه ها و مجتمع تجاری متفاوت است اما از ساعت 8 صبح تا 10 شب باز میباشند . اگر 10 صبح به این محله مراجعه کنید اکثر مغازه ها برای خرید بازمی باشند .

با توجه به همه گیری ویروس کرونا باید این نکته را هم در تردد در نظر گرفت و سعی کنیم اصول جلوگیری از تشدید کرونا را رعایت کنیم.

برای پیدا کردن قیمت مناسب لوازم برقی باید صبوری کنیم تا تک تک مغازه ها را بگردیم و قیمت مناسب و مورد دلخواه خود را پیدا کنیم تا قیمت محصول مورد نظر دستمان بیاید . برخی از مراکز با فروش اقساطی برای خرید دست مشتری را باز می گزارند تا بتوانند کلی جنس به صورت  اقساط خریداری کنند .

در این مورد باید شرایط را به درستی بررسی کنیم تا بعد ها پشیمان نشویم و در صورت مناسب بودن خرید خود را با خیال راحت انجام دهیم .


کلمات کلیدی: لوازم خانگی در امین حضور,خرید لوازم خانگی در امین حضور,قیمت لوازم خانگی در امین حضور
تعداد بازدید: 156
تاریخ انتشار: آذر 1401
بازگشت به بالا