هزینه نصب کولرگازی جی پلاس ؟


قیمت نصب کولر گازی و اسپلیت جی پلاس چقدر است ؟

 

برای نصب کولرهای گازی و راه اتدازی آن اقداماتی صورت میگیرد . در نظر داشته باشید قطعاتی که برای نصب کولر گازی استفاده میشود شامل هزینه می باشد و رایگان نیست.

در فروشگاه اینترنتی خانه تک در نظر داریم اقداماتی که برای نصب کولرگازی انجام می شود و قیمت وسایل نصب کولرگازی جی پلاس که نیاز است برای آن هزینه کنید را بپردازیم.

نصب کولرهای گازی مراحلی دارد که هر کدام از اهمیت خاصی برخوردار است و می بایست انجام شود و هر یک از این مراحل اضافی نیستند که برای صرفه جویی در نصب کولر گازی آنرا نادیده بگیرید و حتی امکان دارد 

در آینده نزدیک به قطعات کولر گازی شما آسیب وارد کند و این خود شامل هزینه های گذاف برای تعمیر کولر گازی شامل شود.

بنابراین لازم است تا تمام مراحل نصب کولر گازی به شکل استاندارد انجام پذیرد.

بعد از خرید کولر گازی مورد نیاز منزل یا محل کار خود با تماس با شرکت گارانتی مربوطه  کارشناسان برای نصب آن مراجعه میکنند.

لازم به ذکر است کارشناسان نصب می بایست مراحل زیر را برای راه اندازی کولرگازی انجام دهند.

مراحل نصب کولر گازی

بدون محاسبه هزینه قطعات مصرفی که برای نصب کولرگازی استفاده می‌شود و یا دست مزد خدمات اضافی امثال جوشکاری - سوراخ کاری دیوار و غیره اجرت نصب دارد که برای کولر گازی با ظرفیت کمتر از 36000معملا مبلغی بین 300000 هزار تا 500000 هزار تومان است . در ضمن این میزان مبلغ بسته به فصل - شهر - نوع ساختمان و طبقه متغیر باشد.

ممکن است از سوی برخی شرکت‌های خدمات پس از فروش در صورتی که دستگاه را به تازگی خریداری کرده‌اید و برای اولین بار است نصب آن را انجام می‌دهید رایگان و بدون اجرت نصب انجام شود.

کولر گازی 18 هزارجی پلاس که با ضمانت نامه گلدیران خریداری می شود رایگان و بدون اجرت نصب انجام شود.

اگر محل سکونت یا محل کارتان تغیر کرد و کولر گازی را جابه جا کرده اید می خواهید مجدد کولر گازی را نصب کنید هزینه نصب مجدد و سرویس کولر گازی جی پلاس معمولا طبق مبلغ بالا محاسبه می شود.

 

هزینه و قیمت لوله کشی کولرگازی چقدر است؟

لوله‌کشی بین دو یونیت کولرگازی برای انتقال گاز از موتور به پنل و برگشت گاز از پنل به موتور قرار می‌گیرد. معمولا بر روی کولرهای گازی هنگام خرید چند متر لوله رایگان ارائه می‌شود، اما اگر برای بار دوم است که کولر را نصب می‌کنید و یا قصد دارید دستگاه را جا‌به‌جا کنید، ممکن است به متراژ لوله‌ی بیشتری نیاز داشته باشید و هر متر لوله با توجه به سایز آن ممکن است قیمتی متفاوت داشته باشد.

کارشناسان گلدیران برای نصب اولیه ویا نصب مجدد کولر گازی 30 هزارجی پلاس در صورتیکه لوله بیشتری استفاده نمایند ویا حین کار جوشکاری - خمیدگی - تله ی روغن و ..... هزینه آن را به صورت جداگانه بر روی هزینه نصب کولر گازی جی پلاس محاسبه خواهند نمود. عایق و پرایمر که بر روی لوله‌ها قرار می‌گیرد نیز هزینه‌ی جداگانه دارد.

 

هزینه پایه کولر گازی جی پلاس

هزینه نصب کولر گازی جی پلاس شامل مبلغ پایه نیز می باشد و یونیت بیرونی کولرگازی می‌بایست بر روی پایه دیواری و یا زمینی قرار گیرد که مبلغ آن طبق تعرفه بر روی هزینه نصب کولرگازی محاسبه خواهد شد.

کولرهای گازی داخل جعبه پایه یونیت بیرونی را ندارد و فقط براکت پنل داخل جعبه کولرگازی قرار دارد.

 

هزینه برق کاری کولر گازی جی پلاس ؟

 

کولرهای گازی علاوه بر کابل برق ارتباطی که بین دو یونیت دارد.برای تامین برق نیاز به کابل کشی برق دارد.برق ورودی دستگاه از کنتور به پنل و یا موتور کولر گازی وصل می شود و از آنجایی که یک فیوز مینیاتوری عبور کرده  و وارد ترمینال برق دستگاه می شود ترمینال برق کولر گازی  در بیشتر مدل‌های کولرهای گازی اینورتر و یا ظرفیت بالا به یونیت بیرونی وصل می‌شود. برقکاری معمولا می‌بایست از سوی برقکار انجام شود و کابل، فیوز مینیاتوری و کابل‌کشی برق تغذیه هزینه‌ی جداگانه دارد.

 

نمایندگی مجاز نصب کولر گازی جی پلاس کجاست ؟

گلدیران عرضه کننده و وارد کننده کولرهای گازی جی پلاس سالهاست که درسراسر کشور خدمات پس از فروش کولر گازی جی پلاس را بر عهده دارد و در کوتاهترین زمان ممکن طبق استاندارد های تعین شده اقدام به نصب و راه اندازی کولر گازی می دهد.


کلمات کلیدی: هزینه نصب کولر گازی , کولر گازی،نصب کولر گازی , نصب کولر گازی جی پلاس
تعداد بازدید: 1534
تاریخ انتشار: 1402/02/05
بازگشت به بالا