انواع موتورهای ماشین لباسشویی دوو


داشتن اطلاعات به روز و آگاهی از تکنولوژی های جدید به شما در انتخاب لوازم خانگی مناسب تر کمک زیادی خواهد کرد . اگر قصد خرید ماشین لباسشویی دوو را داشته باشید اطلاع داشتن از انواع لباسشویی تجهیزات و قطعات به کار رفته در ان باعث می شود با دید بازتری انتخاب کنید.سایت خانه تک دراین مقاله به معرفی انواع موتورهای ماشین لباسشویی و تکنولوزی به کار برده شده در ساختار آن اشاره مختصری خواهیم کرد که برای انتخاب و خرید ماشسن لباسشویی دوو ضروری می باشد.

 

انواع ماشین لباسشویی های دوو با توجه به نوع و بر اساس تکنولوژی هایی که ساخته می شوند، دارای موتور های مختلفی هستند که در حالت کلی به صورت زیر دسته بندی می شوند:

1 - موتورهای تسمه ای یا معمولی :

از جمله اولین نوع  موتور ماشین لباسشویی می باشد که به دلیل تولید صدا و لرزش نسبتا زیاد در کارکرد خود در ساخت و طراحی ها کمتر استفاده می شوند. به دلیل ساختار و سیستم ساده، تعمیر کردن و یا تعویض آن ها به راحتی انجام می شود و کاربر در صورت داشتن اطلاعات کافی می باشد در موارد ضروری مشکل را برطرف سازد و این موضوع از جمله مزایای موتور های تسمه ای است.

2 - موتور ماشین لباسشویی دیجیتال یا بدون تسمه :

امروزه انواع موتورهای لباسشویی دوودیجیتال یا بدون تسمه به دلایل مختلفی جایگزین موتورهای تسمه ای شده اند .در طراحی این گونه از موتور ها، هیچ گونه گیربکسی در آن ها به کار برده نشده و از جریان برق مستقیم استفاده شده است. آن ها برای راه اندازی نیاز به برد راه انداز یا درایور دارند، ضمن اینکه دارای انواع مختلفی هستند که هر یک از طراحی به خصوصی برخوردار بوده و برای موارد خاصی استفاده می شود.

مزایای موتور لباسشویی های دوو بدون تسمه :

  1. خرابی و ایجاد مشکل در عملکرد این نوع، نسبت به نوعی که در آن از تسمه استفاده می شود، کمتر می باشد.

  2. حذف تسمه باعث ایجاد بالانس در وزن موتور می شود که نتیجه ی آن کاهش لرزش ماشین لباس شویی در حسن انجام عملیات شستشو می باشد.


معایب موتور ماشین لباسشویی دوو بدون تسمه یا دیجیتال :

از معایب این نوع موتور ها فقط می توانیم به هزینه های بالای تعمیر آن اشاره کنیم که این مشکل توجه  شرکت تولید کننده ی ماشین لباسشویی دوو را جلب نمود و با ارائه ی گارانتی انتخاب سرویس  برای آن برطرف شده است.

 

جهت راهنمایی و خرید هر یک از محصولات دوو با شماره های زیر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

شماره های تماس : 02134615 - 09101000377


کلمات کلیدی: ماشین لباسشویی دوو ،ماشین لباسشویی،موتور تسمه ای ماشین لباسشویی،موتور گیربکسی ماشین لباسشویی،مزایا ماشین لباسشویی دوو
تعداد بازدید: 388
تاریخ انتشار: 1402/02/14
بازگشت به بالا