برنامه های ماشین لباسشویی دوو


 

با اینکه مدل های مختلفی از ماشین های لباسشویی دوو در بازار موجود هست ، برنامه های اصلی شستشو اغلب در بین آنها مشترک است. همچنین این برنامه ها احتمالا در ماشین لباسشویی های برند های دیگر نیز یافت می شود.

 

برنامه ماشین لباسشویی چه کار می کند ؟

 

در واقع برنامه شستشو در ماشین لباسشویی مجموعه ای از نتظیمات دمای آب ، زمان ، دور گردش خشک کن و فعالسازی یا غیرفعالسازی ویژگی هایی مثل بخار یا شستشو پاششی است که به وسیله آن ماشین لباسشویی با گردش بیشتر یا دمای بیشتر به تمیز کردن لباس ها میپردازد. کاربر می تواند از طریق پنل کنترل این برنامه ها را انتخاب کند و یا در آنها تغییرات دلخواه خود را ایجاد کند. مثلا دمای آب را بالاتر تنظیم کند و یا تعداد دور خشک کن را بیشتر یا کمتر کند.

 

برنامه های ماشین لباسشویی دوو

 

 برنامه های ماشین های لباسشویی دوو را به تفکیک مدل در این مقاله قرار دادیم تا اطلاعات بهتری در مورد نحوه عملکرد این محصولات داشته باشید و انتخاب مناسب تری را برای خانه خود با توجه به نیاز ها و کاربرد لباسشویی های دوو انجام دهید.

 

برنامه های ماشین لباسشویی دوو سری سنیور

 

ماشین لباسشویی سری سنیور دوو بالاترین مدل ماشین لباسشویی های دوو محسوب می شود که از امکانات کاملی برخوردار است، از جمله این امکانات میتوان به موتور دایرکت درایو 1400 دور ، فناوری شستشو همراه با بخار ، فناوری نانو سیلور ، شستشو پاششی و اتصال از راه دور اینترنت اشاره کرد.

 

برنامه لباسشویی سنیور دوو

 

برنامه های ماشین لباسشویی دوو سری پرو

 

لباسشویی دوو سری پرو از بهترین مدل های 8 کیلویی دوو می باشد که از ویژگی شستشو پاششی بهره میبرد و از موتور دایرکت درایو با دور خشک کن 1400 دور دقیقه بهره می برد.

 

 

برنامه های لباسشویی دوو DWK-ZP870CS

 

برنامه های ماشین لباسشویی دوو سری لایف

 

ماشین لباسشویی سری لایف دوو با امکانات ویژه مانند شستشو حباب ساز، شستشو پاششی، موتور دایرکت درایو 1400 دور از بهترین لباسشویی های 8 کیلویی دوو است که در کنار ظاهری زیبا کاربری بسیار عالی را برای شما فراهم می کند.

 

برنامه لباسشویی لایف دوو

برنامه های ماشین لباسشویی دوو سری کاریزما

 

 

برنامه ماشین لباسشویی کاریزما دوو

 

برخی از برنامه های ماشین لباسشویی دوو در لباسشویی برند های دیگر هم دیده می شود. در مجموع برنامه های ماشین لباسشویی اسنوا، برنامه های ماشین لباسشویی الجی ، برنامه های ماشین لباسشویی کنوود و دیگر برند ها عملکرد های مشابه با این برنامه ها را دارند و تنها نام آنها متفاوت است و در برخی موارد تغیرات کوچک دیگری دارند.

امیدواریم این مطلب برای شما مفید باشد و بهترین برنامه را برای کاربری لباسشویی خود پیدا کنید و با توجه به بافت و الیاف پارچه بهترین شستشو را انتخاب نمایید.


کلمات کلیدی: برنامه ماشین لباسشویی دوو مدل کاریزما،برنامه ماشین لباسشویی دوو،برنامه delicate ماشین لباسشویی دوو،برنامه های ماشین لباسشویی دوو ۸ کیلویی،برنامه جرم گیری ماشین لباسشویی دوو
تعداد بازدید: 307
تاریخ انتشار: خرداد 1403
بازگشت به بالا