نرم افزار اسمارت بوم اسنوا Smartboom


با پیشرفت تکنولوژی در همه زمینه ها از جمله فناوری ارتباطات، این فناوری ها در لوازم خانگی و خانه نیز در حال گسترش است. با وجود تلفن های همراه هوشمند در اختیار اکثر مردم امکان هوشمند سازی لوازم منزل نیز قوت و سرعت بیشتری به خود گرفته است. این هوشمندسازی که از طریق IOT یا اینترنت اشیا Ineternet Of Things در لوازم خانه برقرار می شود، توانایی کنترل لوازم برقی خانگی که از این قابلیت استفاده می کنند را از طریق تلفن همراه هوشمند میدهد.

با این تکنولوژی شما می توانید از روی مبل ، داخل اتاق یا حتی بیرون از منزل لوازم خانگی مختلف خود مانند ماشین لباسشویی ، ماشین ظرفشویی و حتی یخچال و فریزر خود را کنترل کنید. به لباسشویی برنامه شستشو جدید و دلخواه خود را اضافه کنید و دستور فعال شدن بدهید و یا ماشین ظرفشویی خود را برای فعال شد در ساعت کم باری مصرف برق تنظیم کنید. یخچال و فریزر خود را در حالت مسافرت قرار دهید و یخساز آن را فعال یا غیر فعال کنید !

 

اسمازت بوم اسنوا

 

تکنولوژی IOT برای زندگی امروز که با فناوری های مختلف گره خورده است میتواند بسیار کاربردی و کارآمد باشد. در این بین شرکت انتخاب الکترونیک در مجموعه برند های خود یعنی محصولات دوو و اسنوا از این تکنولوژی استفاده کرده است و محصولات جدید دوو و اسنوا با فناوری IOT وارد بازار شده است. این محصولات قابلیت اتصال به اینترنت دارند و از طریق برنامه Smartboom میتوان آنها را کنترل کرد، به آنها برنامه داد و وضعیت سلامت این دستگاه ها را بررسی کرد. همچنین این قابلیت به واحد خدمات پس از فروش شرکت دوو و اسنوا یعنی انتخاب سرویس نیز امکان میدهد که دستگاه های متصل به اسمارت بوم را مانیتور کنند و در صورت بروز خطا یا خرابی به مشتریان و کاربران دستگاه ها تماس بگیرد. از قابلیت های دیگر این ویژگی جدید و منحصر به فرد محصولات دوو و اسنوا، یادآوری و دریافت هشدار تعویض فیلترهای تصفیه آب و سرویس های دوره ای لوازم خانگی شما بر روی تلفن همراه و اپلیکشن اسمارت بوم است.

همچنین با خرید محصولات IOT دوو و اسنوا می توانید اکوسیستم لوازم منزل خود را به صورت کامل روی تلفن همراه هوشمند خود داشته باشید ، ماشین لباسشویی ، ماشین ظرفشویی و یخچال و فریزر خود را از طریق تلفن همراه کنترل کنید و یک اکوسیستم یکپارچه از لوازم منزل خود را تجربه کنید.

با گذر زمان همه محصولات لوازم خانگی و خانه ها با امکانات هوشمند پر خواهد شد و این تکنولوژی ها برای راحت تر و ساده تر کردن زندگی برای انسان ها ساخته شده است. برای دریافت راهنمایی و یا مشاوره در مورد محصولات لوازم خانگی دارای تکنولوژی IOT میتوانید با مجموعه خانه تک با شماره 02134615 تماس بگیرید.

 

نرم افزار اسمارت بوم


کلمات کلیدی: برنامه اسمارت بوم ، برنامه اسمارت بوم چیست ، اینترنت لوازم خانگی ، اینترنت لباسشویی اسنوا ، اینترنت لباسشویی دوو ، IOT دوو ، Smartboom ، نرم افزار اسنوا ، نرم افزار دوو
تعداد بازدید: 214
تاریخ انتشار: 1403/06/28
بازگشت به بالا